Regélő - beindult a tavasz 2024/4

Elérkezett a húsvét, mesére fel!

esti_mese_relaxacio_a_fold_alatt_asztali_hatterkep.jpg

Ilyen az, amikor összetalálkozik a jóga és az állatvédelem 🥰
🐰 Hálás vagyok a gyerekeknek, hogy ilyen elszántsággal vetették bele magukat ebbe a küldetésbe 🐰
Nézzétek meg a kisfilmet, amit idén alkottam, és ne vásároljatok élő állatot húsvétra!
Majd rögtön jött az új esti mese relaxáció is, hogy ne teljen a húsvét Mama Manisha mese nélkül. 
Természetesen nyuszira sikerült, de talán még annál is többre! 
Sokat gondoltam a húsvéti hosszú hétvégén Csipkerózsikára, meg talán még inkább azokra a lovagokra, akik ki szerették volna szabadítani, miközben egy végeláthatatlannak tűnő bozótirtásban meditáltam. Egy harminc éve elhagyatott akácos-szőlős-csipkés-szedres káoszban szabadítgattam még élő szilvákat. Nagyon befelé figyelős időtöltés a kertrendezés. Jóllehet, közben kaptam százakárhány mindenféle tüskét, tövist, karcolást, de jól esett kapcsolódni az Anyafölddel. És ez még csak a kezdet! 😁
A következőkre jutottam:
- a kertészkedés valóban segít lekattanni egó hülyeségeiről
- pazar érzés, hogy a kertben mindenki bátran lehet hogynézki
- az elvadult szőlő maga az ördöghurok 👹
- és hogy felesleges időpazarlás arra várni, hogy majd valaki megment.
Menni kell, indulni, cselekedni, és felvállalni az ezzel járó kockázatokat és a társul szegődő szabadságot is.
U.i.: keep calm, a fa totálisan száraz volt 🌳
20240331_163830.webp
Visszatérés a jógához a szünet után
Nekiültem, hogy végigpörgessem, mi minden történik egy nő testével a várandósság alatt és szülés után. A tapasztalatok és tudás rendszerezése már időszerű volt, hogy ne folyjak szét, amikor ezekről a dolgokról mesélek. Most is, mint mindig, rájöttem, hogy ez a téma is óriási, úgyhogy viszem is holnap a babás jóga órámra, ahol ránézünk egy kicsit az anyatest születésére. Nem lehet elégszer tudatosítani, hogy az a test már nem lesz soha ugyanaz, mint a várandósság előtt volt, de ez nem jelenti azt, hogy nem lehet jobb. Hogyan lehetne ezt a helyzetet jól kezelni akkor, amikor a közösségi média világában mindenki a szülőszobából kiérve már teljes sminkben, nulla gramm súlyfelesleggel pózol? Hogyan is lehetne elhinni, hogy nem én vagyok a béna, aki húsz kilót hízott, karikás a szeme, és elgyötört az egész teste... Erre keressük a megoldást, ami nem is jelent sokkal többet, mint megadni magadnak az időt a regenerálódásra és a töltekezésre, valamint a tiszteletet annak a testnek, aki a világra hozott egy kis csodát.
Olvass bele a blogba, és nyugtázd, hogy anya lettél. Anyatested lett, és gyönyörű vagy!
az_anyatest_szuletese.jpg
Mire elérkezett az április vége, sajnos vagy nem sajnos, de egy szakasz újra lezárult. Április 27-én befejeztem egy újabb képzést.
 💕 Különleges nap a mai. Írhatnám, hogy valami véget ért, de ez a folyamat inkább csak elindult. Amikor szeptemberben fejest ugrottam ebbe a képzésbe, akkor még az volt a legnagyobb hívó szó, hogy a lehető legtöbb, legjobb támogatást adhassam meg a kislányomnak, hogy az a nő, anya lehessek, aki valójában vagyok. Ettől azonban sokkal többet kaptam. Voltak mélységek, felismerések, változások bennem és körülöttem is. És mindez egy támogató, biztonságos és megtartó térben történt. Nem tudok elég hálás lenni a női körünkért, a sok élményért, játékért és meséért vezetőinknek: Bánosi Eszternek és Puskás Anikónak. Számomra ez nem egy újabb papírt jelent, hanem egy csodás utazás kezdetét, ami által sokkal jobban megismerhettem önmagam. Ami erőt adott ahhoz, hogy elhiggyem, a tarisznyám tele minden jóval, és az utamon soha nem maradok segítők nélkül. 💕

A Csillagbérc blog a Mama Manisha Mesék és Jóga minden tartalmával együtt nőknek, anyukáknak, gyógyulni vágyóknak, útkeresőknek, úton levőknek, együttrezgőknek, spirituristáknak szolgáltat egy helyet, ahol a lélek pár percre megpihen, ahol kérdések ébrednek, és válaszok születnek.

További mesés és jógás tartalmakért pedig látogass el a

honlapunkra: www.mamamanisha.com illetve a

Youtube csatornánkra: https://www.youtube.com/@MamaManishaYoga

És csatlakozz hozzánk a közösségi média felületein is

Facebook: https://www.facebook.com/mamamanishayoga

Instagram: https://www.instagram.com/mamamanishayoga/

Pinterest: https://hu.pinterest.com/mamamanishamesei/

A bejegyzés trackback címe:

https://mamamanisha.blog.hu/api/trackback/id/tr318447025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mama Manisha Mesék és Jóga

Mesék,relaxáció,meditáció, jógagyakorlás minden korosztálynak, anyaélet és lélekemelő szösszenetek, amik közelebb visznek önmagadhoz

Friss topikok

süti beállítások módosítása