Regélő - még mindig május 2023/5

juliusi_pezsges_smore-fejlec_1.png

 

A május már nagyon a végjáték volt a suli tekintetében. Elfogytak az ambíciók, totálisan kimerültünk. A státusztörvény kardja a fejem fölött rég nem tapasztalt rossz érzéseket hozott, de ezekről írok majd nem is olyan sokára a megújult Csillagbérc blogon. Tudod, azt bármikor elérheted innen a menüből is. :)

Ami viszont csodás, hogy ez a május is az anyák köszöntésével kezdődött. Hálás vagyok, hogy nekem van kit köszöntenem, és azért is, hogy vannak, akik engem. Tehát:

🥰 Isten éltesse az Édesanyákat! 🥰
A héten már Regővel együtt ünnepelhettünk az iskolában, ez mindig igazán szívmelengető, és hálás szívvel fogadom ezeket az alkalmakat, amikor a nagy tömegben is úgy érzem, kicsit ketten lehetünk. Ilyenkor újraélhetem a születést, az illatos babahajak emlékét, és gyönyörködhetek az Élet csodájában. Visszaemlékszem azokra a rendezvényekre, amiken még én mondtam a verset, amikor még én néztem Édesanyám könnyes szemét. Jóllehet, többször sírtam el magam, mint ő 🙂 .
A héten viszont nemcsak a gyermekeim, hanem az egyik kis jógásom is köszöntött, és egy saját készítésű nyaklánccal lepett meg. Az ilyen kis csodák azok, amikből töltekezem, amik miatt mindig megéri újra és újra, mert még ha nehéz is néha menedzselni ennyi gyereket, sok előkészülést és aktív jelenlétet igényel a gyermekjóga, ezek szerint átmegy a szeretet és az üzenet.
Mert a pedagógus egy kicsit anya is. Hosszútávú befektetés, olykor-olykor hálátlan feladat, sok küzdelem, de látni a gyermeki lélek fejlődését felbecsülhetetlen ajándék.
Álljunk meg ma egy kicsit, és örök gyerekként vagy szülőként érezzük át minden édes nehézsége ellenére, milyen szépséges, ősidőktől való kötelék ez.
Erre az alkalomra előhalásztam a Móci születésével érkezett kis verset, amit a Csillagbércen olvashattok ide a linkre kattintva.
 

Majd meg is éltük (jó, ez amúgy megy mindennap, naponta többször is :) ), hogy milyen az önfeledt együttlét.

📸 Szóval, kérem szépen, ez itt nem egy szelfi. Ez egy fénykép a kavicsokról, amin mellesleg mi is szereplünk. Mert, ha normál módban szerettem volna a köveket lefényképezni, akkor abban nem látta. Tessék. Kavicsok. Az élet kicsiny, történetek egész tengerét magukban hordozó kincsei.
Mikor gyönyörködtél utoljára kavicsokban?

Móci és a kavicsok

A május vége pedig fantasztikus eseményeket hozott magával! Muszáj elmesélnem!

Ismeritek azt az állapotot, amire azt mondjuk: nem térek magamhoz? Ez most számomra új értelmet nyert, mégpedig azért, mert úgy érzem, hogy sokszor éppen arról van szó, ebben az állapotban vagy csak igazán magadhoz térve, és az volna a jó, ha itt is tudnál maradni. Mert ilyenkor valahogy minden átértékelődik, valahogy más megvilágításba kerül.
Olyan hétvégét tudhatok magam mögött, amire nemcsak nem számítottam, hanem egyenesen el se tudom hinni. Megpróbálok nagyon rövid lenni a felvezetést illetően, és a lényegnél maradni. Édesapámnak van egy lánya, akit a válás után az édesanyja Amerikába vitt nyolc évesen. Azóta egyszer járt itthon, 16 évesen. Akkor három hónapot velünk töltött. Bennem ez nagyon megmaradt, olyan volt ő nekünk a bátyámmal, mint egy földöntúli csoda. Amikor már nagyobb lettem a nyelvtudásomnak és a technika fejlődésének köszönhetően (e-mail, közösségi média) kapcsolatba tudtunk kerülni. Ám - mivel apára igencsak hasonlít- sok évig nem volt elérhető, mert nehéz helyzetbe került, és nem szerette volna, ha aggódunk érte. 22 évvel ezelőtt született egy fia, az unokaöcsém, akit még soha nem láttam, soha nem beszéltem vele, és aki a múlt hét elején felbukkant. Bejelölt, és írt. Elég gyorsan belemelegedtünk a beszélgetésbe, amiből még gyorsabban kiderült, hogy itt van Lengyelországban. Aztán az is, hogy ő péntektől vasárnapig Budapesten fog tartózkodni, és szeretne találkozni velem, velünk. Mit ad Isten, nekem is éppen szombaton kellett a fővárosba mennem, hiszen egy születő csoda részeseként 90 gyermekjóga-oktató társammal és mesteremmel, Csíki Mariannal együtt jógáztunk a Margit-szigeten.
👫 Előtte (és utána is) pedig találkozhattam a coloradoi 'kis' unokaöcsémmel életemben először. Vártam rá, és úgy izgultam, mint államvizsga előtt. Nem vagyok az az ölelgetős típus, de ezt lehetetlen lett volna kihagyni. És beszélgettünk, beszélgettünk órákon át. Közben, ebben a szinte éteri könnyedségű állapotban rollereztem el a Margit-szigetre, ahol újabb, mérhetetlen mennyiségű szeretetben fürdőztem meg. Alig várom, hogy megoszthassam veletek, hogy mi készülődött ott, milyen varázslatban lehetett részem.
Aztán pedig robogtam vissza, és folytattuk. Tegnap pedig egy rövid látogatás erejéig el tudott hozzánk is jönni, és megölelte apukámat, az egyetlen nagyapját.
 
☯️ Furcsa volt, minden szempontból. Furcsa, mert bár a világ két igen távoli pontján éljük az életünket, mégis rengeteg bennünk a közös. Furcsa, mert bár nem egy nyelvet beszélünk, mégis megértettük egymást. Furcsa, hogy ezek a hihetetlen pozitív energiák mekkora lökést adtak. Elfogytak a kétségeim. És nem térek magamhoz, és ez jó. Most úgy érzem, igazán itt vagyok. Még sokkal erősebb az érzés, hogy összetartozunk, hogy valójában a szeretet az egyetlen, leghatalmasabb erő, ami előbbre vihet.
Végtelen hálát érzek. 🙏
És valóban jött az ihlet, az a kis lélekmorzsa, ami kikívánkozott, és elkészült az Esti mese relaxáció következő része, ami a Csillagmese címet kapta. Hallgassátok meg bátran ide kattintva ti is a Csillagmesét!
Esti mese relaxáció - csillagmese
Természetesen ezt is elkészítettem sulis változatban, hogy megszólíthassam a gyerekeket az iskolában is :)
 
👩‍🏫 Kedves Pedagógusok! 👩‍🏫
Mindjárt a nyakunkba szakad a három hónapnyi láblógatás 🤣, de előtte még hozok nektek egy kis meglepit az utolsó napokra. (nyilván jövőre sem fog megromlani 😃 )
❓ Van az osztályodban, csoportodban olyan gyermek, aki úgy érzi, hogy nem találja a helyét?
❓ Olyan, aki elfelejtette, hogy ő valójában egy igazi csoda?
🤩 Emlékeztessük együtt, hogy egy fényesen ragyogó csillag!
Hallgassátok meg az új mesét pihenésképpen itt a nagy hajrában, és fürdőzzetek meg belülről ragyogó, tiszta fényetekben! ⭐️
 
Május végére sajnos velem is megtörtént, hogy elveszítettem a fényem, de mindig érdemes bízni abban, hogy a sok nehézségben valami új, valami nagyon jó készülődik.

A Csillagbérc blog a Mama Manisha Mesék és Jóga részeként nőknek, anyukáknak, gyógyulni vágyóknak, útkeresőknek, úton levőknek, együttrezgőknek, spirituristáknak szolgáltat egy helyet, ahol a lélek pár percre megpihen, ahol kérdések ébrednek, és válaszok születnek.

További mesés és jógás tartalmakért pedig látogass el a

honlapunkra: www.mamamanisha.com illetve a

Youtube csatornánkra: https://www.youtube.com/@MamaManishaYoga

És csatlakozz hozzánk a közösségi média felületein is

Facebook: https://www.facebook.com/mamamanishayoga

Instagram: https://www.instagram.com/mamamanishayoga/

Pinterest: https://hu.pinterest.com/mamamanishamesei/

A bejegyzés trackback címe:

https://mamamanisha.blog.hu/api/trackback/id/tr718435645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mama Manisha Mesék és Jóga

Mesék,relaxáció,meditáció, jógagyakorlás minden korosztálynak, anyaélet és lélekemelő szösszenetek, amik közelebb visznek önmagadhoz

Friss topikok

süti beállítások módosítása