Regélő - tavaszi zsongás 2023/5

Az első kellemes történés a Komplex Mozgásterápiás Fejlesztői minősítésem megszerzése volt, ami természetesen nem egy újabb papírt, hanem egy újabb aha-sorozatot jelentett. Részletes, gyakorlatias képzésen vehettem részt, ami közelebb vitt az idegrendszeri érésről és a mozgásfejlődés világáról tanultak megértéséhez. Remélem, hogy hamarosan bele is vághatok ebbe az izgalmasnak és hasznosnak ígérkező kalandba a saját gyermekeim felmérésén túl is. Szeretem az érzést, amikor valami annyira elvarázsol, hogy még többet tudni szeretnék róla, úgyhogy erre is egy nagy ugródeszkaként tekintek, amit folyamatos tanulással, tapasztalással fogok kiegészíteni.

A megújulás jegyében telik a tavasz, most valahogy nagyon mélyen. Komoly dolgok vannak készülőben, és igencsak szükségem van a megerősítésre, megerősödésre. Sokat kirándulunk, és minőségi időt töltünk együtt, mert ettől semmi sem visz jobban előre, vagy mondhatnám úgy is, hogy befelé. Fordulóponthoz érkeztem szakmailag, ez pedig kihatással van az egész életünkre. Móci persze gyakran (minden nap) elmondja nekem, hogy azt szereti legjobban, amikor otthon dolgozom :) Vagy legalább vigyem magammal. Mostanában már a fiúk is így éreznek, mert akkor jobban a helyemen vagyok, többet tudok nekik is adni, és az írás mindig csudálatos hatással van rám. Szóval, ha rápillantottatok a csatornára, és láttátok, hogy hetven napja nem tettem közzé új mesét.... ebből tudható, hogy hogy érzem magam :D De! Készülök, lesz! Addig pedig egyben tartanak a legfontosabbak.

Ennek a folyamatnak pedig fontos állomásához érkeztem el 04.22-én, amikor a Gyermekjóga-oktatók Egyesületének szakmai napján beszélhettem a mese relaxációkról és a Hámori történetről. A lelkemben éreztem, hogy erre óriási szükségem van, de amit kaptam, az messze túlmutat azon, amit reméltem. Hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy mindig mindenért egyedül kell megharcolnunk, vagy a másik véglet, hogy nőként képtelenek vagyunk a saját lábunkra állni. Ez a kettő akár egy napon belül is többször váltogathatja egymást 😃 Főleg azokon a bizonyos, hormonterhelt napokon 😃😃😃 Nem tudom elmondani, mennyire vagyok hálás azért, hogy 75 nő között lehetettem, és megmerítkezhettem a figyelmükben, szeretetükben és erejükben. Egy évvel ezelőtt, még mielőtt Mariannál megjelentem volna a gyermekjóga oktatói képzésen, semmi jelentőséget nem tulajdonítottam a női közösségeknek. Ott döbbentem rá, hogy mennyire elvitt egó csicsergése. A múlt héten is többször megfogadtam, hogy nem megyek. Minek? Kit érdekel, amit mondani szeretnék? Annyi kifogást soroltam fel, hogy ide sem férne. Aztán szombat hajnalban felkeltem, fogtam a rollert, felszálltam a vonatra, és este nyolckor úgy értem haza, hogy a kedvesem azt mondta: minden nap ezt kellene csinálnom. Azt szeretné, ha minden nap így érnék haza: kiegyensúlyozottan, boldogan, és beragyogva energiáimmal az egész családot.

És ha ez az utam, akkor ezt is fogom követni 🙂

Készüljetek, mert a mesefolyamot nem zárom el, és dolgozom egy egész jógavideó sorozaton is 😃

Ennek örömére pedig útnak is indult sok-sok csomag, hogy vigye magával a mesevarázslatot.

A Csillagbérc blog a Mama Manisha Mesék és Jóga bloggal együtt nőknek, anyukáknak, gyógyulni vágyóknak, útkeresőknek, úton levőknek, együttrezgőknek, spirituristáknak szolgáltat egy helyet, ahol a lélek pár percre megpihen, ahol kérdések ébrednek, és válaszok születnek.

További mesés és jógás tartalmakért pedig látogass el a

honlapunkra: www.mamamanisha.com illetve a

Youtube csatornánkra: https://www.youtube.com/@MamaManishaYoga

És csatlakozz hozzánk a közösségi média felületein is

Facebook: https://www.facebook.com/mamamanishayoga

Instagram: https://www.instagram.com/mamamanishayoga/

Pinterest: https://hu.pinterest.com/mamamanishamesei/

A bejegyzés trackback címe:

https://mamamanisha.blog.hu/api/trackback/id/tr7718435637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mama Manisha Mesék és Jóga

Mesék,relaxáció,meditáció, jógagyakorlás minden korosztálynak, anyaélet és lélekemelő szösszenetek, amik közelebb visznek önmagadhoz

Friss topikok

süti beállítások módosítása