Regélő - Júniusi kalandjaink 2023/6

juliusi_pezsges_smore-fejlec_2.png

A június még a suliban ért bennünket, majdnem végig, de már igencsak terhes volt ez mindenki számára. Ahogy a májusról is így nyilatkoztam, hát a június még jobban lezsibbasztott bennünket. Ígértem, hogy meg fogom írni a viszontagságait a júniusnak mint státusztörvény előkészületnek, és ez így is lesz. Talán kell az a kis idő, hogy messzebbről, kevesebb szomorúsággal, dühvel, tehetetlenséggel a szavaimban írjam meg nektek, milyen is az, amikor ellehetetlenítik a hivatásodat. Ám ez még a kivárás hónapja... szóval, csak pozitívan!

Az utolsó tanítási nap margójára:

Kicsit eltűntem, de ennek csupán a tanév végi mérhetetlen fáradtság az oka, valamint a honlap átalakítása is megtörtént időközben. A háttérben zajlanak az események, készítem elő nektek a jobbnál jobb, izgalmas dolgokat 🙂
Mára viszont éppen elég befejeznünk végre az iskolát, és közben ezzel a felszabadító érzéssel együtt várni, hogy mit tartogat a mai nap számunkra a státusztörvénnyel kapcsolatban.
Nagy változás van a levegőben, úgy érzem, hogy minden átalakul. Bennem is, körülöttem is.
Tanulok, tanulok, és remélem, hogy hamarosan még többet tehetek, még inkább oda helyezhetem a hangsúlyt, ahol a legtöbbet ér a szolgálatom, és azzal a fénnyel élhetek, amit "csillagkoromban" kaptam. 
Nos, a stressz senkinek nem a barátja, nem arra találták ki, hogy úgy kelj minden reggel, hogy nem vagy jól. Voltak mélypontok... és épphogy elengedtük a tanév tanításos részét:
 
Üdvözöllek hátralevő életed első napján... így köszönt ma reggel a férjem. Szükségem volt rá.
  
Nekem is - hihetetlen, ugye? - pontosan ezen kell most dolgoznom. És nem külső, hanem igazán belső kényszerből. Nem is hisszük el, mennyire könnyen elveszítjük a talajt a lábunk alól, mert néha olyan alattomosan történik, hogy észre sem vesszük. Annyira erős a negatív programozás. Ez került szóba tegnap is a tanáriban, és szeretem, amikor ilyen kapcsolódási pontjaink vannak. A magyar ember programozása már gyerekként igen erőteljesen rossz. Beletörődést, meghunyászkodást, rosszindulatot, született szerencsétlenséget, mélyen gyökerező depressziót ír elő, amire csak a másik utálata és a szenvedélybetegségek jelenthetnek látens gyógyírt. Hogy van ez máshol? Nem tudom. Ide születtem, nekem ezekkel a programokkal kell dolgoznom, leépítenem őket, és elhinni, hogy az élet ettől több. Ami bennünk ragyog, az ettől sokkal-sokkal több, magasztosabb. 
Az a szenvedély, ami a tüzedet élteti, ami a motivációd, ami a lelkesedésed magja, azt ragadd meg, és hidd el, hogy nem hiába kaptad!
 
 

Alig vártam, hogy végre letegyük a munkát, és szépen lassan visszatérhessek önmagamhoz. Ez nem ment zökkenőmentesen, de igyekeztem humorral fűszerezni, az mindig segít. Aztán újra elkezdtem jógázni, sok kihagyás után, és a - majd erről is fogok írni a Csillagbérc blogon- sérülésem miatt a nagy nyári terveimről, jógás csoportjaimról is el kellett kezdeni lemondani, és elfogadni, hogy most biztosan nem az a feladatom...

A júniusi összes szabad energiámat arra tettem fel, hogy tanuljak, hogy lássam, eljuthatok oda, ahova menni szeretnék.

A Csillagbérc blog a Mama Manisha Mesék és Jóga részeként nőknek, anyukáknak, gyógyulni vágyóknak, útkeresőknek, úton levőknek, együttrezgőknek, spirituristáknak szolgáltat egy helyet, ahol a lélek pár percre megpihen, ahol kérdések ébrednek, és válaszok születnek.

További mesés és jógás tartalmakért pedig látogass el a

honlapunkra: www.mamamanisha.com illetve a

Youtube csatornánkra: https://www.youtube.com/@MamaManishaYoga

És csatlakozz hozzánk a közösségi média felületein is

Facebook: https://www.facebook.com/mamamanishayoga

Instagram: https://www.instagram.com/mamamanishayoga/

Pinterest: https://hu.pinterest.com/mamamanishamesei/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mamamanisha.blog.hu/api/trackback/id/tr9318435647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mama Manisha Mesék és Jóga

Mesék,relaxáció,meditáció, jógagyakorlás minden korosztálynak, anyaélet és lélekemelő szösszenetek, amik közelebb visznek önmagadhoz

Friss topikok

süti beállítások módosítása